PERHATIAN KEPADA SUAMI-SUAMI YANG PRIHATIN.

khas kepada yang nak puaskan pasangan anda

RAHSIA ISTERI MAKIN SAYANG, GAMEPLAY ABANG SANGAT PADU...

Solusi kepada suami yang prihatin dan nak pastikan kepuasan isteri terjamin 100%! Mendayung lama pun boleh lagi, repeat berkali-kali.
Sampai isteri GAMEOVER!

Dapatkan Sekarang

KHAS KEPADA ANDA YANG NAK ‘IMPROVE’

RAHSIA ISTERI MAKIN SAYANG, GAMEPLAY ABANG SANGAT PADU

TAMPIL LEBIH GARANG! Solusi kepada suami yang PRIHATIN, dan nak pastikan kepuasan isteri terjamin 100%! mendayung lama pun boleh lagi, repeat berkali-kali.
Sampai isteri GAMEOVER!

Rangsangan nafsu Seks anda lemah?
Ini bukan perkara biasa

Kurang nafsu syahwat biasanya dikaitkan dengan usia, tapi ada orang yang belum berumur pun ada masalah nafsu seks lemah, kurang stamina, dan tak tahan lama, dah tentu ini akan pengaruhi keyakinan seseorang semasa hubungan intim bersama pasangan.

Hampa Dan Kecewa?

Anda rasa kecewa sebab tak berjaya capai tahap ereksi yang boleh memuaskan pasangan anda?

Malu Dan Menyepi?

Anda malu dengan zakar anda yang tak keras, pancutan tak kuat dan sikit. Baru masuk sikit je dah rasa geli dan tak tahan?

Stuck Nak Cari Penyelesaian?

Dah cuba bermacam ubat tradisional dan urutan batin, tapi masih sama je… makin teruk?

BUKAN ITU SAHAJA

6 ISU YANG MERUNSINGKAN RAMAI LELAKI

Tahukah anda sebenarnya 6 perkara ni ramai yang fikir, termasuklah anda sekarang. Terutama mereka yang ada gejala-gejala yang dibawah. Ramai takut nak bersuara

Tanda Mati Pucuk & Zakar Lembik

Keinginan nak bersama isteri semakin berkurangan dan zakar tak mudah tegang. Lembik dan tak power macam dulu kala.

Pancut Awal dan Tak Cukup Tegang

Tak sampai 3 minit dan rasa ngilu dan nak pancut. Zakar anda mudah rasa geli dan saiz zakar anda tak setegang macam dulu.

Tahap Kesihatan Menurun Dan Tak Rasa Bernafsu

Nafsu seks anda kejap naik kejap turun? Bila nak bersama dengan isteri, badan tak rasa bertenaga. Stamina kurang dan tak ghairah seperti dulu kala.

Kencing Manis & Darah Tinggi

2 penyakit zaman sekarang yang memang menjadi punca utama kenapa lelaki menjadi malu apabila ingin menjalankan hubungan intim bersama pasangan

Isteri Mula Komplen Batang Tak Power

Isteri kata barang tak cukup besar macam dulu… Power kurang ummmph? Sampai malu dengan isteri sebab game habis cepat sangat…

Hubungan Dengan Isteri Tak Bahagia

Hubungan dengan isteri semakin dingin, isteri dah tak kisah pasal diri kita. Penat ambil hati tapi isteri dah tawar hati. Dah buntu, tak tahu nak buat macam mana lagi..

Ini semua adalah faktor yang paling ditakuti oleh kebanyakkan lelaki di luar sana. Anda sebagai suami prihatin kena ambil berat isu ini. Sebab anda nak guna ‘awang’ tu lama. Bukan hanya untuk kepuasan anda dan pasangan secara sementara semata-mata. Semua ini boleh mendorong kepada faktor kesihatan menyeluruh anda juga.

Ini Hal Serius, jangan ambil ringan!

Ini lah salah satu punca kenapa isteri anda moody tak tentu pasal, merajuk dan taknak layan.
Jangan gadaikan hubungan anda kerana kesilapan anda sendiri.

SEKARANG DAH TAKYAH RISAU LAGI,

KAMI ADA JALAN PENYELESAIAN

Kami sekarang ini dalam misi untuk membantu para suami atau bakal suami di luar sana yang benar-benar ingin menjaga dan memantapkan alat kelamin mereka.

Xgene Royale krim sapuan alat kelamin lelaki.

Meransang serta mengawal alat kelamin anda menjadi kuat, padu dan tahan lama!

XGENE harus digunakan oleh setiap lelaki bagi menjaga dan mengekalkan kesegaran alat kelamin.

Sesuai untuk mereka yang sedang membuat persedian alam perkahwinan dan juga mereka yang sudah pun berumahtangga.

Selamat digunakan dan tiada kesan sampingan

Xgene Royale diformulasikan daripada herba terpilih dan telah menjalami ujian klinikal.

Suami Berpuas Hati

Produk Terjual

Pengguna Setia

WAJIB TONTON SAMPAI HABIS!!

Penerangan tentang  Xgene Royale daripada Dr. Ismail Tambi, Dr. Pakar Sakit Tuan No. 1 di Malaysia.

Xgene Royale Youtube

” Saya sendiri sudah menjalankan kajian terhadap produk ini dan ternyata, ia tidak mempunyai sebarang unsur mengarut yang boleh mencederakan atau mendatangkan kesan sampingan kepada penggunanya “

Petikan Metro Ahad
4 mei 2014
Dr. Ismail Mohd Tambi (Pakar Sakit Tuan)

BAGI Isteri anda rasa perbezaannya. KERAS, PEJAL, dan TAHAN LAMA Mendayung dengan lebih YAKIN

Diformulasikan dari bahan semula jadi

Tak seperti produk lain yang ada dipasaran, Xgene Royale tak bersembunyi di sebalik ‘Proprietary Blends‘. Pakar kami merumuskan sendiri dimakmal formula semula jadi yang kuat, selamat, berkesan dan telus sepenuhnya!

Tongkat Ali

Melancarkan darah dan menguatkan otot.

Ekstrak Biji Almond

Melembutkan dan melembabkan kulit tisu.

Minyak Zaitun

Kaya dengan Vitamin E dan menyegarkan kulit.

Citrus Grandis

Mencegah pertumbuhan mikrobiol.

Grape Seed

Memelihara kesihatan tisu otot.

Bukan Sekadar Krim Sapuan, Tetapi Sistem Peningkatan Lelaki Yang Lengkap

Formulasi Kajian Sains Dalam perubatan

Bahan-bahan Xgene Royale terbukti dapat mengatasi masalah ereksi, meningkatkan pemulihan sel, menyihatkan tisu zakar, dan mengurangkan kegelisahan prestasi seks.

Manfaat ini digabungkan, menjadikan Xgene Royale sebagai krim penjagaan lelaki yang lengkap.

BAGAIMANA IA BERFUNGSI UNTUK MENYOKONG
KESIHATAN SEKSUAL

MENGURANGKAN SENSITIVITI

Xgene Royale berperanan dalam mengurangkan rasa ngilu terlampau semasa bersama pasangan. Dengan ini dapat membantu anda jadi lebih bertenaga, lambat pancut, dan dapat bertahan lebih lama

MENYEGARKAN ALAT KELAMIN

Xgene Royale bertujuan untuk menyegarkan zakar dan mengembalikan kesihatan kulit zakar. Kulit dan sel otot zakar yang tercemar akibat produk mengarut boleh kembali segar.

PERTUMBUHAN SEL BARU

Untuk mencapai kekerasan yang maksimum, sel otot pada zakar memerlukan lebih banyak sel baru untuk menguatkan otot. Xgene Royale yang kaya dengan antioksidan boleh membantu pertumbuhan sel baru. 

MEMULIHKAN CORPORA CAVERNOSA

Sapuan luaran in mampu meningkatkan aliran darah ke dalam zakar. Aliran darah yang banyak ke zakar akan menghasilkan ereksi yang lebih kuat dan tahan lama.

” Kesan positif Xgene Royale ini akan dialami secara berperingkat, seawal 7 – 14 hari, bergantung kepada faktor umur, status kesihatan, gaya pemakanan serta cara penggunaannya.

KEBAIKAN XGENE ROYALE

BOOSTER KESIHATAN SEKSUAL

KURANGKAN SENSITIVITI

Krim Xgene Royale telah berjaya membantu ramai lelaki di luar sana mengatasi masalah ejakulasi pramatang.

LEBIH KERAS & TEGANG

Xgene Royale meningkatkan aliran darah ke zakar, membantu anda mencapai ereksi yang lebih keras, dan tegang.

TENAGA LEBIH LAMA

Xgene Royale meningkatkan daya tahan zakar, melambatkan ejakulasi untuk membantu anda bertahan lama semasa hubungan seks.

KEBERSIHAN TERJAGA

Penggunaan secara berkala dapat menyebabkan pengaliran darah ke zakar secara berurutan, membantu meningkatkan ukuran penis.

Bahan yang krim Xgene Royale digunakan berfungsi melembabkan kulit, menyihatkan kulit zakar dan menghalangkan jangkitan bakteria penyakit kulit.

BAGAIMANA CARA MENGGUNAKAN XGENE ROYALE

IKUTI 3 CARA MUDAH GUNA 

Xgene Royale berfungsi sebagai krim sapuan pada alat kelamin, yang memberi
kesan rasa selesa pada zakar anda dan membantu meningkatkan prestasi seks tanpa risau.

Sapu pada zakar sebelum beraksi

Selepas anda membuat foreplay, anda boleh sapu krim Xgene Royale pada zakar anda dan mula untuk mendayung.

Rasai kelainan dan kesegaran

Bahan-bahan dalam Xgene Royale mudah diserap dengan cepat ke dalam kulit dan otot zakar dan memberi manfaat yang diingini.

Teruskan Penggunaan

Penggunaan secara berkala dapat membantu memberikan manfaat jangka panjang termasuk ereksi yang lebih baik,  lebih keras dan mengurangkan sensitiviti.

Testimoni Dari Pengguna setia xgene royale

*Disclaimer : Testimoni-testimoni di bawah merupakan daripada pengguna-pengguna sebenar Xgene Royale. Keberkesanannya berbeza mengikut individu. Bergantung kepada faktor umur, kondisi kesihatan, dan cara penggunaan.

Saya dah sapu 2 kali sehari... seawal 3 hari dah nampak dia membesar... tahan lama dan perjalanan darah rasa lancar. Tak rasa ngilu dah...

Azman, Seremban

Salam sahabat, belum sebulan dah pakai, orang rumah dah kata "kenapa kembang semacam je ni".. hihi.. dah pejal sikit. walllawweeyy. Terbaik bro!

Syaiful, Selangor

Alhamdulillah, semua jadi smooth. Naik dia punya mencanak tu lama gila. Bila dengan wife rasa best sangat. Dah lama tak rasa bertenaga macam ni. Memang Powe Xgene Royale.

Hafis, Kuantan

TERBUKTI BERKESAN DAN RAMAI PENGGUNA BERPUAS HATI

FAQ (SOALAN LAZIM)

Bagaimana Xgene Royale Berfungsi?

Xgene Royale bertindak masuk daripada sel kulit, terus ke tisu sel bahagian zakar. Ianya merupakan hybrid gel cream.

Berapa lama kesan positif Xgene Royale?

Kesan positif Xgene Royale ini akan dialami secara berperingkat, seawal 7 – 14 hari, bergantung kepada faktor umurstatus kesihatangaya pemakanan serta cara penggunaannya.

Hak Cipta Terpelihara Directrix Concept Store 2019 (SA0384409-D)