PERHATIAN KEPADA SUAMI-SUAMI YANG LEMAH DIRANJANG.

khas kepada yang nak puaskan pasangan anda

RAHSIA ISTERI MAKIN SAYANG, GAMEPLAY ABANG SANGAT PADU...

Solusi kepada suami yang bertimbang rasa dan nak pastikan kepuasan isteri terjamin 100%! 30-50 minit pon boleh mendayung lagi, repeat berkali-kali.
Sampai isteri GAMEOVER!

Dapatkan Sekarang

khas kepada yang nak puaskan pasangan anda

RAHSIA ISTERI MAKIN SAYANG, GAMEPLAY ABANG SANGAT PADU...

Solusi kepada suami yang bertimbang rasa dan nak pastikan kepuasan isteri terjamin 100%! 30-50 minit pon boleh mendayung lagi, repeat berkali-kali.
Sampai isteri GAMEOVER!

Dapatkan Sekarang

Rangsangan nafsu Seks anda lemah?
Ini bukan perkara biasa

Kurang nafsu syahwat biasanya dikaitkan dengan usia, tapi anda yang belum lagi berumur dah pun ada masalah dorongan seks lemah, kurang stamina dan tak tahan lama, ini akan mempengaruhi keyakinan diri anda dan hubungan intim bersama pasangan.

Hampa Dan Kecewa?

Anda rasa diri tak guna sebab tak berjaya capai tahap ereksi yang boleh memuaskan pasangan anda?

Malu Dan Menyepi?

Anda malu dengan zakar anda yang tak keras dan pancutan tak kuat dan sikit. Baru masuk sikit pun dah rasa geli dan tak tahan?

Stuck Nak Cari Penyelesaian?

Dah cuba bermacam ubat tradisional dan urutan batin, tapi masih sama je… Side effect makin lama makin teruk?

BUKAN ITU SAHAJA

6 ISU YANG MERUNSINGKAN RAMAI LELAKI

Tahukah anda sebenarnya 6 perkara ni ramai yang fikir, termasuklah anda sekarang. Terutama mereka yang ada gejala-gejala yang dibawah. Ramai takut nak bersuara

Mati Pucuk & Zakar Lembik

Keinginan nak bersama isteri semakin berkurangan dan zakar tak mudah tegang. Lembik dan tak power macam dulu kala.

Pancut Awal dan Saiz Zakar Kecil

Tak sampai 3 minit dan rasa ngilu dan nak pancut. Zakar anda mudah rasa geli dan saiz zakar anda kecil, tak keras dan tegang macam dulu.

Malu Kerana Saiz Zakar Kecil

Kajian menunjukkan 80% lelaki tiak beruas hati dengan ukuran dan kebesaran alat kelamin mereka. Ini punca kurangnya nafsu anda.

Kencing Manis & Darah Tinggi

2 penyakit zaman sekarang yang memang menjadi punca utama kenapa lelaki menjadi malu apabila ingin menjalankan hubungan intim bersama pasangan

Isteri Mula Komplen Batang Tak Power

Isteri kata barang tak cukup besar macam dulu… Power kurang ummmph? Sampai malu dengan isteri sebab game habis cepat sangat…

Tahap Kesihatan Menurun Dan Tak Rasa Bernafsu

Nafsu seks anda kejap naik kejap turun? Bila nak bersama dengan isteri, badan tak rasa bertenaga. Stamina kurang dan tak ghairah seperti dulu kala.

Ini semua adalah faktor yang paling ditakuti oleh kebanyakkan lelaki di luar sana. Lebih baik anda ambil berat tentang isu ini. Kerana anda nak guna barang anda lama. Bukan hanya untuk kepuasan anda dan pasangan semata-mata. Semua ini boleh mendorong kepada faktor kesihatan anda juga.

Ini Hal Serius, jangan ambil ringan!

Ini kebanyakan punca isteri anda moody tak tentu pasal, merajuk dan taknak layan.
Jangan gadaikan hubungan anda kerana kesilapan anda sendiri.

JADI BRO, JANGAN RISAU

KAMI ADA JALAN PENYELESAIAN

Kami dalam misi untuk membantu para suami atau bakal suami di luar sana yang benar-benar ingin menjaga dan memantapkan alat kelamin mereka.

Xgene Royale krim sapuan alat kelamin lelaki.

Meransang serta mengawal alat kelamin anda menjadi kuat, padu dan tahan lama!

XGENE harus digunakan oleh setiap lelaki bagi menjaga dan mengekalkan kesegaran alat kelamin. Sesuai untuk mereka yang sedang membuat persedian untuk alam perkahwinan dan mereka yang sudah pun berkahwin.

 Selamat digunakan dan tiada kesan sampingan.

Xgene Royale diformulasikan daripada herba terpilih dan telah menjalami ujian klinikal.

Suami Berpuas Hati

Produk Terjual

Pengguna Setia

WAJIB TONTON SAMPAI HABIS!!

Penerangan tentang  Xgene Royale daripada Dr. Ismail Tambi, Dr. Pakar Sakit Tuan no. 1 di Malaysia.

” Saya sendiri sudah menjalankan kajian terhadap produk ini dan ternyata, ia tidak mempunyai sebarang unsur mengarut yang boleh mencederakan atau mendatangkan kesan sampingan kepada penggunanya “

Petikan Metro Ahad
4 mei 2014
Dr. Ismail Mohd Tambi (Pakar Sakit Tuan)

Isteri anda mesti rasa perbezaannya. KERAS, PEJAL dan TAHAN lebih LAMA. Mendayung dengan YAKIN.

Diformulasikan dari bahan semula jadi

Tidak seperti produk lain di pasaran, Xgene Royale tidak bersembunyi di sebalik “Proprietary Blends”. Doktor kami merumuskan formula semula jadi yang kuat, selamat, berkesan dan telus sepenuhnya!

Tongkat Ali

Melancarkan darah dan menguatkan otot.

Ekstrak Biji Almond

Melembutkan dan melembabkan kulit tisu.

Minyak Zaitun

Kaya dengan Vitamin E dan menyegarkan kulit.

Citrus Grandis

Mencegah pertumbuhan mikrobiol.

Grape Seed

Memelihara kesihatan tisu otot.

Bukan Sekadar Krim Sapuan, Tetapi Sistem Peningkatan Lelaki Yang Lengkap

Formulasi Kajian Sains Dalam perubatan

Bahan-bahan Xgene Royale terbukti dapat mengatasi masalah disfungsi ereksi, menambah simpanan tenaga seksual, meningkatkan kadar testosteron, dan mengurangkan kegelisahan prestasi.

Manfaat ini digabungkan, menjadikan Xgene Royale sebagai sistem peningkatan lelaki yang lengkap.

BAGAIMANA IA BERFUNGSI UNTUK MENYOKONG
KESIHATAN SEKSUAL

MENGURANGKAN RASA NGILU

Xgene Royale memberikan rasa selesa pada zakar anda dan mengurangkan rasa ngilu semasa di dalam faraj pasangan anda. Ini membantu anda untuk mencapai klimaks yang lewat dan beraksi dengan lebih lama dan bertenaga.

MENYEMIMBANGKAN HORMON ANDA

Xgene Royale mampu meningkatkan kepekatan hormon, testosteron, yang bertindak balas dorongan seks lelaki dan mempunyai pengaruh kuat terhadap kekuatan ereksi dan kualiti orgasme.

KITARAN REGENASI SEL

Untuk memaksimumkan pengembangan corpora cavernosa yang menghasilkan ereksi kuat, badan anda mesti menghasilkan sel baru dengan lebih cepat. Jadi Xgene Royale kaya dengan anti-oksidan, terbukti dapat membantu dalam pembentukan tisu baru.

MEMULIHKAN CORPORA CAVERNOSA

Sapuan luaran in mampu meningkatkan aliran darah ke korpora cavernosa, aliran darah yang banyak ke zakar akan menghasilkan ereksi yang lebih kuat dan tahan lama.

” Kesan positif Xgene Royale ini akan dialami secara berperingkat, seawal 7 – 14 hari, bergantung kepada faktor umur, status kesihatan, gaya pemakanan serta cara penggunaannya.

KEBAIKAN XGENE ROYALE

BOOSTER KESIHATAN SEKSUAL

SEKS TERBARU & LIBIDO

Xgene Royale mengambalikan tahap testosteron dan tenaga anda. Tambahan, Xgene Royale akan meningkatkan keinginan dan dorongan seks anda.

LEBIH BESAR & TEGANG

Xgene Royale meningkatkan aliran darah ke zakar, membantu anda mencapai ereksi yang lebih keras, kuat, dan lebih lama.

BERTENAGA LEBIH LAMA

Xgene Royale meningkatkan daya tahan zakar, melambatkan ejakulasi untuk membantu anda bertahan lama semasa hubungan seks.

PERTAMBAHAN SAIZ

Penggunaan secara berkala dapat menyebabkan pengaliran darah ke zakar secara berurutan, membantu meningkatkan ukuran penis.

Bahan yang dari minyak digunakan untuk melembabkan kulit, menghalang jangkitan penyakit, menjadikan zakar nampak garang dan memudahkan proses melumurkannya pada keseluruhan zakar.

BAGAIMANA CARA MENGGUNAKAN XGENE ROYALE

3 CARA MUDAH UNTUK GUNA 

Xgene Royale tersedia sebagai krim sapuan pada alat kelamin anda, yang memberikan
rasa selesa pada zakar anda dan membantu anda membuat seks tanpa risau.

Sapu pada zakar sebelum beraksi

Selepas anda membuat foreplay, anda boleh sapu Xgene Royale pada zakar anda dan mula untuk aksi mendayung.

Rasai kelainan dan kesegaran

Bahan-bahan dalam Xgene Royale mudah diserap dengan cepat untuk meningkatkan pengeluaran oksida nitrat untuk meningkatkan aliran darah ke zakar.

Teruskan Penggunaan

Penggunaan secara berkala dapat membantu memberikan manfaat jangka panjang termasuk ereksi yang lebih baik,  lebih keras dan meningkatan ukuran saiz zakar.

Testimoni Dari Pengguna setia xgene royale

 *Disclaimer : Testimoni-testimoni di bawah merupakan daripada pengguna-pengguna sebenar Xgene Royale. Keberkesanannya adalah berbeza mengikut individu. Bergantung kepada faktor umur, kondisi kesihatan, dan cara penggunaan.

Saya dah sapu 2 kali sehari... seawal 3 hari dah nampak dia membesar... tahan lama dan perjalanan darah rasa lancar. Tak rasa ngilu dah...

Azman, Seremban

Salam sahabat, belum sebulan dah pakai, orang rumah dah kata "kenapa kembang semacam je ni".. hihi.. dah pejal sikit. walllawweeyy. Terbaik bro!

Syaiful, Selangor

Alhamdulillah, semua jadi smooth. Naik dia punya mencanak tu lama gila. Bila dengan wife rasa best sangat. Dah lama tak rasa bertenaga macam ni. Memang Powe Xgene Royale.

Hafis, Kuantan

TERBUKTI BERKESAN DAN RAMAI PENGGUNA BERPUAS HATI

FAQ (SOALAN LAZIM)

Bagaimana Xgene Royale Berfungsi?

Xgene Royale bertindak masuk daripada sel kulit, terus ke tisu sel bahagian zakar. Ianya merupakan hybrid gel cream.

Berapa lama kesan positif Xgene Royale?

Kesan positif Xgene Royale ini akan dialami secara berperingkat, seawal 7 – 14 hari, bergantung kepada faktor umurstatus kesihatangaya pemakanan serta cara penggunaannya.

Hak Cipta Terpelihara Directrix Concept Store 2019 (SA0384409-D)

Your Cart