Malam ini, agak lain perasaan aku berbanding malam-malam sebelum ini.

.

Aku inginkan tudung seks bersama isteriku! 

.

Semuanya tatkala melihat penampilan bertudung isteriku ketika keluar makan bersama tadi.

.

Aku tak nafikan, yang isteri aku sangat cantik. Bertudung atau tidak.

.

Seks Tudung

.

Cuma, malam ini aku sendiri tak faham kenapa perasaan aku membuak-buak ingin mengajaknya bersama tanpa dia menanggalkan tudung.

.

Sampai di rumah, aku terus memeluk erat dirinya sebelum sempat dia menanggalkan tudungnya. 

.

Memang dah menjadi kebiasaan, sampai dirumah jer akan terus ditanggalkan tudung. Panas katanya.

.

Kali ni memang aku tak bagi peluang untuk dia berbuat demikian. Risau terlepas peluang aku malam ni.

.

Sambil dalam pelukan, aku bisikkan lembut di telinganya, “Sayang, boleh abang request something dari sayang malam ni?”

.

Isteriku yang terkejut dengan tindakanku memeluknya mengangguk perlahan sambil bertanya dalam nada manja, “Abang nak ehem ehem kan? Boleh abang.”

.

Seks Tudung

.

“Tapi, kali ni abang nak sayang tak buka tudung boleh? Abang tak tahu kenapa, tapi abang rasa tak tahan nak ehem ehem dengan sayang sambil sayang bertudung.”, jawabku sambil menyatakan keinginan.

.

Apa yang berlaku seterusnya memang lain macam.

.

Aku dapat rasakan satu keseronokan yang tak pernah aku rasakan sebelum ini tapi apa yang aku pasti, aku nak lagi!!

.

.

DISCLAIMER : Artikel ini ditulis bukannya sebagai bahan bacaan lucah. Sebaliknya sebagai panduan & rujukan para suami atau isteri yang benar-benar ingin menambah kemesraan hubungan bersama.

.

Pernah tak anda alami situasi seperti diatas?

.

Sebenarnya perasaan anda nak melakukan seks dengan isteri anda yang dalam keadaan bertudung merupakan sebahagian daripada fetish.

.

.

Apa Itu Fetish & Tudung Seks?

.

Seks Tudung

.

Sebelum anda meneruskan bacaan, penting untuk anda memahami apa itu fetish dan bagaimana boleh timbulnya keinginan seks tudung ini.

.

Fetish merupakan satu keadaan dimana seseorang itu cenderung untuk menyukai sesuatu perkara secara spesifik.

.

Fetish tidak terhad kepada seks semata-mata kerana ia meliputi keseluruhan perkara dalam kehidupan.

.

Sebagai contoh, anda berkemungkinan mempunyai tahap fetish yang agak tinggi terhadap:

  • Makanan
  • Pakaian
  • Paling tinggi adalah seks

.

Kiranya, dalam bahasa yang lebih mudah adalah, fetish merupakan kecenderungan anda terhadap sesuatu.

.

Seks Tudung

.

Dalam hal berkaitan fetish seksual, ada terlalu banyak pecahannya juga seperti berkemungkinan fetish anda adalah pada: 

  • Tudung
  • Lingerie
  • Anggota badan tertentu
  • Uniform sekolah atau pekerjaan tertentu
  • Macam-macam lagi

.

Fetish seks ini apabila dipenuhi, akan memberikan anda satu bentuk kepuasan yang sangat berbeza.

.

Fetish ini juga berbeza diantara setiap individu.

.

Sehingga kini, tiada lagi kajian yang dapat menentukan kenapa sebenarnya setiap individu mempunyai fetish yang berbeza apabila melibatkan soal seksual ini.

.

Ikuti video ringkas ini tentang penjelasan lanjut berkenaan fetish daripada speaker psikologis di ML Studio ini.

Gif Mens Formula

.

.

Sebab Kenapa Fetish & Seks Tudung

.

Seks Tudung

.

Mungkin anda tertanya-tanya kenapa wujudnya fetish dan juga tudung ini.

.

Bagi kita rakyat Malaysia, setiap wanita Melayu dan Islam pastinya akan memakai tudung.

.

Tidak dapat dinafikan bahawa wanita bertudung sangat cantik dan menawan serta ditambah pula dengan gaya penggayaan mereka, membuatkan setiap mata pastinya terpukau.

.

Ditambah pula koleksi bogel mudah dicari di internet, tidak seperti wanita bertudung yang bogel tanpa menanggalkan tudung, ia menjadikan fetish tudung ini sebagai sesuatu yang agak premium.

.

.

.

Baca Juga : Cara Goda Isteri – Buat Si Dia Tertarik & Dapatkan Seks!

.

.

Seks Tudung Carian Popular

.

.

Tudung seks atau seks hijab kini menjadi diantara carian popular di internet.

.

Keywords seperti dibawah biasanya digunakan oleh mereka yang mencari bahan berkaitan seks tudung:

  • Tudung melayu
  • Tudung twitter
  • Tudung tumblr

.

Hasil carian ini akan memberikan mereka banyak video dan gambardung yang seterusnya akan dijadikan modal untuk mereka beronani.

.

Anda boleh lihat bukti carian dibawah ini:

.

Tudung Tumblr

.

Disini pun kita dah dapat lihat bahawa ramai yang mempunyai fetish tudung ini.

.

Baca Juga : Malam Jumaat – Hukum Bersetubuh & Fadhilatnya buat Anda Suami Isteri.

.

.

Normal Ke Fetish ni?

.

Seks Tudung

.

Menurut Scot Jacobey, Pakar Terapi Seks, fetish adalah sesuatu perkara yang sangat normal kerana ia merupakan sebahagian daripada fantasi seks.

.

Maka tidak hairanlah jika kebanyakan pakar mengkategorikan fetish sebagai salah satu perilaku seks yang normal.

.

Apapun, walaupun ia termasuk dalam fantasi seks yang normal, ia masih bergantung terhadap apa yang difantasikan dan sebagai contoh, jika ia terlalu ganas dan menzalimi pasangan, ia tidak lagi berada dalam fantasi seks yang normal.

.

Begitu juga kepada siapa fantasi seks seperti tudung seks ini dilepaskan.

.

Jika ia dilakukan terhadap pasangan yang sah dan sudah berkahwin, maka ia tidak akan menjadi masalah namun jika sekadar melihat pornografi, ia jatuh kepada perbuatan yang tidak selaras dengan ajaran agama.

.

Baca Juga : Cara Bagi Perempuan Banyak Air – Hehe, Anda Suami Perlu Cuba.

.

.

Apa Hukum Tudung Seks?

.

.

Tiada sebarang masalah jika seks tudung ini dilakukan dengan pasangan yang sah.

.

Sebelum memulakan aktiviti persetubuhan ini juga disunatkan untuk bermain-main secara seksual dengan intim dan mesra diantara suami dan isteri.

.

Ia juga perlulah mematuhi syarat tidak membawa kepada mudharat dan kerosakan kepada pasangan.

.

Hal ini sesuai dengan firman Allah S.W.T yang bermaksud:

.

“Isteri-isteri kamu adalah sebagai kebun tanaman kamu, oleh itu datangilah kebun tanaman kamu menurut cara yang kamu sukai dan sediakanlah (amal-amal yang baik) untuk diri kamu.”

.

Berdasarkan firman Allah S.W.T ini juga jelas memberikan gambaran bahawa sebarang bentuk fetish adalah tidak salah selagi mana ia tidak membawa kepada mudharat dan juga kerosakan.

.

Jika ada yang berkata tudung melambangkan Islam dan melakukan seks tudung adalah seperti menghina Islam, apa pula hukumnya jika anda bercium dengan isteri sewaktu isteri anda berpakaian lengkap dan bertudung.

.

Bukankah bercium juga sebahagian daripada hubungan dan sentuhan seksual?

.

.

Tiada aib dan tiada sikit pun unsur menjatuhkan agama kerana ia dilakukan berdua secara peribadi dan tidak ditunjukkan kepada umum.

.

.

Macam Mana Nak Beritahu Isteri Berkenaan Fetish Anda?

.

Seks Tudung

.

Ada banyak cara yang anda boleh lakukan. 

.

1. Tambah ilmu fetish

.

Seks Tudung

.

Anda sendiri perlu mempunyai ilmu yang mencukupi berkenaan fetish dan ajarkannya kepada isteri anda.

.

Anda tidak boleh mengajar dan memaksa untuk isteri anda terus menerima segala maklumat yang agak asing bagi dirinya ini.

.

Anda perlu bijak menyusun kata.

.

2. Kenalkan Jenis Fetish Secara Berperingkat

.

.

Daripada anda terus beritahu isteri anda berkenaan fetish yang agak ekstrem, anda kongsikan berkenaan fetish yang biasa-biasa terlebih dahulu.

.

Biar isteri anda dapat menerima segalanya secara perlahan-lahan.

.

3. Terus Terang Apa Fetish Anda

.

.

Cara terbaik adalah berterus terang kepada isteri anda yang anda inginkan tudung seks atau sebarang bentuk fetish lain.

.

Lebih mudah berbanding dengan anda berkias dan memendam terlalu lama.

.

.

Kesan Fetish Terhadap Psikologi Sendiri & Masyarakat

.

.

Jika di Barat, hal berkaitan fetish adalah satu topik yang agak umum untuk mereka bincangkan tidak seperti kita di Malaysia.

.

Mungkin kerana masyarakat timur ini terkenal dengan kesopanan dan agak pemalu maka hal-hal berkaitan fetish ini seolah-olah seperti taboo untuk dibincangkan.

.

Seks Tudung

.

Sekiranya hal ini dapat dibincangkan dengan lebih terbuka sebagai salah satu cara pendidikan seks, berkemungkinan besar kes penceraian akan dapat dikurangkan.

.

Ramai yang bercerai kerana tidak lagi memperolehi kepuasan ketika bersama.

.

Bukanlah perkara ini 100% salah fizikal yang tidak lagi menarik dan sebagainya.

.

Tetapi ketidakupayaan untuk memenuhi fantasi seksual seperti seks tudung yang menjadi punca kepada peningkatan ini.

.

.

Rasanya sekian sahaja perkongsian kali ini berkenaan fetish dan juga tudung seks.

.

DISCLAIMER : Artikel ini ditulis bukannya sebagai bahan bacaan lucah. Sebaliknya sebagai panduan & rujukan para suami atau isteri yang benar-benar ingin menambah kemesraan hubungan bersama.

.

Semoga segala perkongsian kali ini memberikan anda manfaat!

.


.

Anda rasa bermanfaat?

.

Jangan lupa Like kami di Facebook, di bawah ni ya.?

.

Lebih banyak lagi tips kesihatan seks yang best-best. ?

Your Cart